KRZYSZTOF TURZAŃSKI
SŁAWA UMIŃSKA-KAJDAN

Krzysztof Turzański Sława Umińska-Duraj

2013-01-25

Jak kupiłem bilety w MDK

Chciałbym się z Panem podzielić moimi wrażeniami z zakupu biletów w MDK w Piekarach przy Radiu Piekary.
6 kwietnia w naszym MDK-u przy Radiu Piekary wystąpi Kabaret Młodych Panów. Ze znajomymi postanowiliśmy się wybrać na ten występ. Jednak jak to prawie zawsze bywa trzeba zakupić bilety. I tu pierwszy problem godziny otwarcia obsługi klienta (czytaj: kas) to 8.00-15.30 (nawet nie 8 h, ładnie), czyli dla normalnego człowieka pracującego termin niemożliwy. Ja pracuję w Katowicach od 8.00 do 16.00, więc nierealne jest dojechanie na czas, no chyba, że wzięcie wolnego bądź spóźnienie się do pracy. Śmieszne, aby kupić bilet muszę brać wolne. Taki TCK w Tarnowskich Górach czynny do 20.30, cóż widocznie muszę być bezrobotny, brać wolne albo być na emeryturzeeee –  no wiadomo młodzi to zło.
Ale to nic. Zamówiłem bilety telefonicznie (jakoś poszło) i odbiór. Teraz najlepsze, ja nie mogłem się zwolnić, ale mój kolega, który wraz z nami szedł miał wolne i poszedł odebrać te bilety. W piątek, a tu nikogo nie ma. Po chwili otrzymał informację, że Pani z kasy była wczoraj troszkę wcześniej i dziś będzie po 15.00. Kpina!!
Na ich szczęście mój kolega jest strasznie spokojnym człowiekiem, ja nie wiem co bym zrobił, jeśli np. załatwiłbym sobie późniejsze pójście do pracy, a tu info, że Pani nie ma bo coś.. masakra.
Oczywiście, gdy wreszcie w poniedziałek udało się odebrać bilety, jakoś Pani nie wręczyła nam paragonu zakupu, nasza wina, że się nie upomnieliśmy, ale jakoś tak dziwnie otwarła zeszyt coś napisała, kasę wrzuciła do szuflady w szafce i już.
Powiem Panu ciekawy ten nasz przy radiowy MDK….

Imię i nazwiskodo wiadomości autora bloga

← Powrót

Komentarze



Uwaga! Dyskusja jest moderowana raz dziennie (zwykle rano) - komentarze nie pojawiają się od razu w momencie publikacji. Komentarze nie związane z tematem posta, obraźliwe, wulgarne nie są publikowane. Jeśli nie widzisz swojego komentarza sprawdź MOJE ZASADY i REGULAMIN

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Anonimowo
Anonimowo
12 lat temu

samo życie… w tej instytucji nic mnie juz nie zaskoczy

weź paragon
weź paragon
12 lat temu

Sprzedawca ma obowiązek bez żądania! dać klientowi paragon.
Bilet na spektakl to coś innego niż paragon.
Trzeba dużo odwagi na takie numery 50 metrów od urzędu skarbowego.