KRZYSZTOF TURZAŃSKI
SŁAWA UMIŃSKA-DURAJ

Krzysztof Turzański Sława Umińska-Duraj

2013-07-06

Promocja czy autopromocja?

Twój samorząd wydaje majątek na kampanie promocyjne? Oczywista odpowiedź: powinien płacić Tobie – pisze Dziennik Zachodni. Dlaczego? Mieszkańcy są skuteczniejsi niż urzędnicy. Poza tym piszą o mieście a nie o sobie. Promują miasto a nie polityków. Materiał pokazuje przykłady z Tarnowskich Gór i Bytomia, ale każdy z nas może zadać sobie pytanie. Co ma większą wartość promocyjną dla Piekar: wydawanie Twoich Piekar, czy materiały filmowe Marcina Strzeleckiego? A jakie są koszty? Twoje Piekary kilkaset tysięcy złotych. Działalność filmowa Marcina… nie kosztuje nic. A przecież to tylko przykład.

Materiał DZ: Promujemy miasta za darmo i skuteczniej niż politycy

Nasze, piekarskie:

Materiały filmowe Marcina Strzeleckiego

Z lotnetką i mapą przez Piekary

i wiele, wiele innych…

← Powrót

Komentarze



0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments