KRZYSZTOF TURZAŃSKI
SŁAWA UMIŃSKA-KAJDAN

Krzysztof Turzański Sława Umińska-Duraj

2018-06-18

Wszystko ukartowane? Polityczna gra…

Teoria spiskowa? Niekoniecznie. Nie mam wątpliwości, że w całej awanturze o koncert metalowy najważniejsze są korzyści polityczne. A raczej szkody wizerunkowe, na których dokonanie inicjatorzy akcji liczą. Spójrzcie na fakty!

Lipiec 2017 – Muzyczne Żniwa i koncert metalowy przy Kopcu Wyzwolenia. Udana, spokojna impreza… Brak protestów. cisza. Do Urzędu Miasta nie wpływa ani jedno pismo. Radni i poseł milczą. Politycy czekają… Taki jest plan.

Grudzień 2017 – radni uchwalają budżet miasta. Jest w układzie zadaniowym. Na Muzyczne Żniwa na rok 2018 radni przeznaczają 10 tys. złotych (czy to nie jest zgoda na organizację koncertu?). Ani jednego pytania, ani jednej uwagi czy sprzeciwu dotyczącego imprezy. Cisza… Taki jest plan.

Czerwiec 2018 – radni wraz z posłem są zaskoczeni i święcie oburzeni koncertem metalowym. Walczą niby w obronie wartości, ale w praktyce… atakują panią Prezydent, bo to z nią trzeba się zmierzyć w wyborach. Pojawia się hasło “sataniści”, które trzeba zestawiać jak najczęściej z “władzami”, a najlepiej z “prezydent”. O to chodzi! Im więcej plotek, niejasności – tym lepiej. Czas na atak. Taki jest plan.

Udało się wciągnąć Kościół w tę grę? Świetnie. Będzie bardziej wiarygodnie. “Sataniści”, “czarna msza” – prezydent jest zła. Nie będzie rozmów i spotkań, bo przecież nie o rozwiązanie problemu chodzi. Podkręcamy atmosferę konfliktu bez względu na koszty. Taki jest plan.

Trudno w to uwierzyć? To przypomnijmy sobie rok 2010. Już taką akcję pod hasłem bezczeszczenie Kopca Wyzwolenia PiS przeprowadził. Wtedy także uderzono w kandydata na prezydenta… Był nim Krzysztof Turzański.

“Mało jest miejsc tak cennych dla Śląska, jego historii i tożsamości jak piekarski Kopiec Wyzwolenia. W tym tak drogim wszystkim Ślązakom miejscu zawisł plakat wyborczy Turzańskiego. To profanacja tego świętego dla każdego Piekarzanina i Ślązaka miejsca” – taką retoryką się posługiwano w 2010 roku. Brzmi znajomo?

Coś Wam to przypomina? Skradziony z latarni plakat pod osłoną nocy trafia na masz flagowy na Kopcu. Kandydatka PiS Monika Lisińska-Kotowicz na porannym spacerze (mieszkańcy Siemianowic zawsze rano idą spacerkiem na Kopiec) dostrzega to bezeceństwo i robi zdjęcie, które trafia na jej stronę i do mediów. Szef struktur partyjnych Dariusz Iskanin rozsyła gdzie może  sms-y o popełnionym przestępstwie. W tle oczywiście wspierający poseł PiS. Wartości jedynie na sztandarach, bo w zachowaniu… już ich zabrakło. Gdzie dziś są wszystkie materiały wyborcze PiS? Zostały usunięte, żeby nie został żaden ślad. Szkoda, bo takich przykładów było więcej.

Wszystko to po czasie podsumował sąd. W 2014 roku zapadł wyrok, że radna i kandydatka na prezydenta Piekar Śląskich – Monika Lisińska-Kotowicz (PiS), wspierana i popierana przez posła Jerzego Polaczka ma przeprosić mnie za nieuczciwą postawę w trakcie kampanii wyborczej w 2010 roku, rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, użycie wobec mnie obraźliwych sformułowań i czynienie niestosownych insynuacji.

Myślicie, że teraz jest inaczej? Jerzy Polaczek nie protestuje w 2017 roku, kiedy nie ma wyborów. Jerzy Polaczek nie protestuje kiedy TEN SAM ZESPÓŁ występuje w Katowicach z okazji 150-lecia miasta (organizuje go miasto rządzone przez PiS). Radni PiS nie mają nic do powiedzenia w 2017 roku, kiedy nie ma wyborów. Radni PiS uchwalają przekazanie kasy na festiwal. Radni i poseł budzą się teraz – przed wyborami. Nikt nie mówi, że KAT nagrywa bezeceństwa ze Skrzekiem, który… występuje na pielgrzymce. Nikt nie mówi, że muzyk jest z górnikiem z Piekar, strajkującym w stanie wojennym, za co odsiedział miesiąc w więzieniu (taką kartą historii poseł Polaczek pochwalić się nie może). Wnioski wyciągnijcie Państwo sami.

Ja szacunek do posła Polaczka straciłem dawno temu. I więcej zła widzę w intencjach organizatorów protestu, niż organizatorów festiwalu. Muzyka mnie osobiście jeszcze nigdy  krzywdy nie wyrządziła, a działacze PiS już tak. I to celowo – z premedytacją. Dlatego nie szukałbym “zła” w książkach, sztukach teatralnych, filmach czy muzyce, bo jest znacznie bliżej… na wyciągnięcie ręki. W codziennym życiu. Ale to oczywiście jedynie moje zdanie na ten temat i wynika wprost z doświadczeń, które zafundowali mi partyjni działacze.

 

W galerii: Tekst z miejskiego Głosu Piekarskiego (2010), Tekst z Dziennika Zachodniego (2010), Przeprosiny z Przeglądu Piekarskiego (2015) i mem z facebooka (2018)

← Powrót

Proponowane posty

07-09-2017

Czarne koszulki, dusze niekoniecznie...

Koncert metalowy w naszym mieście? Niektórzy się cieszą, inn...

Czytaj więcej

11-06-2018

Kontrowersyjny KAT wywołał histeryczne r...

Kościół i działacze PiS chcą wydan...

Czytaj więcej

15-06-2018

Prezydent zaprasza na spotkanie

Młody chłopak w czarnej koszulce zespołu opluty i zwyzywany ...

Czytaj więcej

Komentarze



Uwaga! Dyskusja jest moderowana raz dziennie (zwykle rano) - komentarze nie pojawiają się od razu w momencie publikacji. Komentarze nie związane z tematem posta, obraźliwe, wulgarne nie są publikowane. Jeśli nie widzisz swojego komentarza sprawdź MOJE ZASADY i REGULAMIN

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
61 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Mućka
Mućka
7 lat temu

Widzę, że znowu wicepresident Tusiński wylewa gorzkie łzy 😀 Idź do spa, albo zmień pracę i weź kredyt, dobrze Ci to zrobi 😀

metropolia
metropolia
7 lat temu

Mam nadzieję, że nasze miasto na Zgromadzeniu GZM nie poprze kandydatury Anety Moczkowskiej – obecnej prezes Parku Śląskiego. Metropolia nie powinna być miejscem dla karierowiczów i następnym szczeblem w awansach.

misha
misha
7 lat temu

Polaczek próbuje odbić się od dna politycznego niebytu… czyżby poczuł wyborczy zew i miał chrapkę na stanowisko Prezydenta Piekar? A poziom tych prób jest mniej więcej zgodny ze średnim poziomem ugrupowania. Mieszanina faktów, domniemań i pomówień, przyprawiona szczyptą hipokryzji i sporą dawką obłudy.

Erich
Erich
7 lat temu
Reply to  misha

Cóś mi się widzi ,że tęskno Ci do metod Palikota. Ta finezja wypowiedzi, urocze rekwizyty, język więziennych baronów i
towarzystwo partyjnych koleżków z szemranej ferajny, platformy prześmiewczo zwanej obywatelską. Brawo TY.

misha
misha
7 lat temu
Reply to  Erich

Niech zgadnę: zbyt długo przebywałeś na słońcu? (BTW: nie jestem zwolennikiem PO)

Erich
Erich
7 lat temu
Reply to  misha

Sorki. Zapomniałem o Rubikoniu Kamerunie z krainy Sześciu Króli.

Mieszkaniec
Mieszkaniec
7 lat temu

Ja słuchałem teraz z zespołu KAT z 2015 roku utwór pod tytułem – noce szatana. No to jak już tak wszyscy się uparli na ten koncert to bierzmy panią prezydent i róbmy ten koncert na kopcu, ja ubiję jakiegoś prosiaka na ofiarę i będzie kul;) Miejmy nadzieję ze nikt nie zdziczeje i nikomu rogi z tego nie wyrosną a po tym przedstawieniu;)

Robert
Robert
7 lat temu

Szczerze wiele dobrego krzysiek zrobiles ale wymadrzanie sie ataki w druga strone czyli obrona nic dobrego nie przyniosa tylko odwrotny efekt bardziej sobie zrazicie ludzi niz udowodnicie kto ma racje mieszkancy juz maja dosc walk jak chcecie sie pobawic to idzcie do piaskownicy natomiast ja juz zdazylem zapomniec o koncercie a tu znowu artykul z tytułu wskazmy winnego ja pierdu 75% z nas nie ma czasu by odpoczac mamy dosc jadu w wlasnym życiu a tu znowu wskazywanie kto ma racje wlasnie tego typu polityki nie lubie dbajcie o mieszkancow a nie o racje swojego ego trzeba umiec sluchac jednej i drugiej strony lagodzic waśnie a nie podsycać
Podsumujac to koncert kata w piekarach czy festiwal metalu niech sie odbedzie ale nie na kopcu ja mysle ze wystarczyło dojsc do jakiegos kompromisu a nie pierdykac bez sensu i robic bez sensu sensacje ale spoks co ja tam wiem

Robert
Robert
7 lat temu

Sam wiem co to znaczy ale czasem trzeba sie wstrzymac by zrodzic pojednanie a nie stworzyc podzial
Pamietajmy jedno co by nie było kazdy zawsze w jakis sposob bedzie chcial ugrac sytuacje tak by mu coś dała
A właśnie tego dzis mamy zbyt wiele lepiej sie posmac i cieszyc ze meksyk wygrał z niemcami

XYZ
XYZ
7 lat temu

A pan jak zagral? jak pan “fikcyjnie” ale niby zgodnie z prawem przeniosl wlasnosc mieszkan kilku z Osiedla Wieczorka na spolke Brzeziny co? . Czy to pana mieszkania prywatne czy nalezace do miasta od 60ciu lat? Reszta bez komentarza!

Gość
Gość
7 lat temu

Pan mówi o kompromisie, rozmowie i spotkaniach…. Proszę wybaczyć ale to obłudne. Wspomina Pan o tym bo chce Pan uchodzić za takiego otwartego prezydenta w przypadku kiedy chce Pan zrealizowac swoje zamierzenia. A gdzie Pan był kiedy mieszkańcy Kozłowe Góry licznie stawiali się na spotkanich dot. Planu zagospodarowania przestrzennego. Otóż nie interesowały Pana ani te spotkania, ani rozmowy a tym bardziej kompromis. Temat koncertu jest tematem zastępczym, doskonale wiadomo, że chce Pan odwrócić uwagę mieszkańców od spraw mających strategiczne dla nich znaczenie. Przykre to….. Aha a podział planu zagospodarowania przestrzennego Kozłowej Góry na kawałki to słabe posunięcie.

Misha
Misha
7 lat temu
Reply to  Robert

Ja prdl… Człowieku słyszałeś o interpunkcji? Ale bełkot.

robert
robert
7 lat temu
Reply to  Misha

a co to konkurs ortograficzny:P hihi

Misha
Misha
7 lat temu
Reply to  robert

Konkurs ortograficzny to nie jest. Tylko jak Ty skończyłeś drugą klasę z czteroklasowej szkoły powszechnej w Koziej Wólce ?

robert
robert
7 lat temu
Reply to  Misha

nie ale mam to gdzieś jak będe chciał się starać to napisze poprawnie a najwazniejsze jest sama treść sineq

Misha
Misha
7 lat temu
Reply to  robert

Właśnie to z tą treścią jest problem. Każdą wypowiedź można porównać do niedzielnego obiadu. Delektujesz się pysznym rosołem, kluskami, roladą i modrą kapustą. Jesz powoli, kawałek po kawałku.
Wszystkie potrawy mają swoje miejsce i czas. Ale można też to wszystko wrzucić do jednego pojemnika
np. wiaderka , zamieszać , dolać kompot i popołudniową kawę z ciastkiem .Też da się zjeść. Niestety Twoja wypowiedź i potok słów to właśnie taki miszung obiadowo – kawowy. Może warto dla swojej i czytelników higieny psychicznej bardziej się postarać.

Klaus
Klaus
7 lat temu
Reply to  Misha

Przeciez napisane jest poprawnie. Czepiasz sie nie znajac znaczenia slow ktore piszesz! Znaki przestankowe nie maja w dzisiejszych czasach jakiejś normy. No ale w gimnazjum tego nie ucza!

Klaus
Klaus
7 lat temu
Reply to  Misha

Soryy porabaly mi sie watki, myslalem ze piszesz do Goscia :)))

marcin
marcin
7 lat temu

Wiadomo już w ogóle kogo PiS namaścił w naszym mieście na kandydata do walki o prezydenturę ? Bo w kraju wszędzie mówią kto powalczy a nasze zacne miasto jakoś cicho sza…

Cilka
Cilka
7 lat temu
Reply to  marcin

Może pan Polaczek ma chrapkę na to stanowisko? 😀

@Marcin
@Marcin
7 lat temu
Reply to  Cilka

Polaczek jest oczywistym kandydatem PIS na stanowisko Prezydenta Piekar. Tylko wszyscy, także On sam, wiedzą że przegra totalnie. Od lat ma dom w Tarnowskich Górach. I pytanie mieszka TAM z żoną a w Piekarach jest tylko fikcyjnie zameldowany? Są na blogu jacyś sąsiedzi piekarscy J.Polaczka?

mieszkaniec Dąbrówki Wielkiej
mieszkaniec Dąbrówki Wielkiej
7 lat temu

PiS i Kościół ostatnimi czasy próbują urabiać ludzi według własnego światopoglądu – jeśli myślisz inaczej niż oni, to automatycznie stajesz się lewakiem i bezbożnikiem lub nawet satanistą. Osobiście uważam że ani Kościół, ani tym bardziej PiS nie powinny się wtrącać w kwestię organizacji koncertu na Kopcu Wyzwolenia ponieważ ostateczną decyzję podejmuje tylko i wyłącznie Prezydent Miasta. Ja widzę to tak, że jest to próba zaistnienia przed wyborami samorządowymi, ponieważ panowie radni z PiS wiedzą dobrze że ich osiągnięcia w Radzie Miasta bieżącej kadencji są dosyć marne, poza bzdurną walką z Panem Wiceprezydentem o prowadzony przez niego blog, która notabene zakończyła się kompromitacją. Proponowałbym państwu radnym by zajęli się rzetelną pracą na rzecz miasta, jeśli chcą zachować jakiekolwiek szanse na dobry wynik w wyborach samorządowych w Piekarach.

Klaus
Klaus
7 lat temu

Zadalem kiedys pytanie o ten koncert. Przeczytalem prawie wszystkie artykuly na tym blogu ale jak wczoraj zobaczylem w Gosciu Niedzielnym to taka koscielna trybuna ludu jakby ktos nie wiedzial w ktorej pismaki z GN maja zawsze racje to uwazam ze jest to grubymi nicmi szyte przeciwko obecnej wladzy. Pan Turzanski wie ze nie darze sympatia tej wladzy ale trzeba grac czysto, a skoro kosciol zagrywa nieczysto to coz pomyslec??? Co do pana Polaczka to taki pasozyt, nic nie robi a kase bierze!!! Byle by jeszcze jedna kadencjqa byla i tak az do smierci!!!

ywald
ywald
7 lat temu
Reply to  Klaus

pasożyt to mało powiedziane , u nos sie na takich godo mynda

Piekarzanka
Piekarzanka
7 lat temu
Reply to  Klaus

Kościół nie zagrywa nieczysto, jasne jest stanowisko w tej sprawie. Przeczytaj sobie jeszcze raz list który pisali proboszczowie.
To raczej oni zostali wykorzystani przez pana Polaczka do wywołania skandalu.
Gdyby mu tak zależało na rozwiązaniu sprawy to by przyszedł do Pani Prezydent i poprosił o rozmowę. Ona zawsze jest gotowa do rozmów, negocjacji, udowodniła to już wiele razy w ciągu tych ostatnich lat.
I zgadzam się z Tobą, Klaus, co do tej kadencji… żal patrzeć.

Cris
Cris
7 lat temu
Reply to  Klaus

Odwal się lewaku od.Gościa Niedzielnego. Piszą rzetelnie nie to co pewnie twoja GW

Klaus
Klaus
7 lat temu
Reply to  Cris

Gosc Niedzielny pisze dla osob ktorymi mozna manipulowac i nawiedzonych. Czytam i GW i GN i inne bo nalezy wiedziec co wrog planuje!!! Nie wiem dlaczego mam byc lewakiem? Bo mysle samodzielnie??? a nie to co mi ksiadz podsunie?

Elżbieta
Elżbieta
7 lat temu

Miejscem na takie koncerty jest stadion np. MOSiR-u gdzie odbywają się imprezy plenerowe,a nie miejsce historyczne jakim jest Kopiec Wyzwolenia.A kościół ma prawo się wypowiedzieć w tej kwestii,ponieważ stoi tam krzyż i jest ołtarz polowy-symbole religijne.

Daro
Daro
7 lat temu
Reply to  Elżbieta

Ale kościół się wypowiedział w poprzednim liście do parafian ,dotyczyło to mszy na kopcu . Ze kopiec nie jest miejscem świętym . Wiec temat należy uznać za zamknięty.
https://www.krzysztofturzanski.pl/wp-content/uploads/2016/10/pismo-do-proboszcza.pdf
Zgodzę się z panią ze jest to miejsce historyczne wpisujące się w nasze miasto.
Ale wtedy nie organizujmy żadnych imprez koncertów spotkań . I sprawa się zamknie ,bo komu będzie właściwe ocenianie co może tam się dziać a co nie!!!???
.Nasze miasto ma niecałe 53 tys. mieszkańców i każdy ma inny gust co się komu podoba a co nie .

Anula
Anula
7 lat temu
Reply to  Daro

I coraz więcej mieszkańców z niego ucieka ☺

Cris
Cris
7 lat temu
Reply to  Daro

Tak temat zamknięty bo dziś wiadomo ze koncertu nie będzie. Pan Turzanski jakoś o tym fakcie nie informuje

Ula
Ula
7 lat temu
Reply to  Elżbieta

Pani Elżbieto, ten krzyż i ołtarz stał tam też dwa lata temu, jak proboszcz z Bazyliki nie chciał tam odprawić mszy tłumacząc, że to nie jest miejsce poświęcone. I ten krzyż i ołtarz stał tam też przed remontem przestrzeni wokół kopca, kiedy zarastał chwastami i wszyscy omijali go szerokim łukiem. Wówczas dobrze tam czuli się tylko różnej maści menele oraz osoby, które obściskując się w zaparowanych autach za nic mieli 6 przykazanie. Jakoś wtedy nie biliście w dzwony, że święte miejsce jest profanowane a powstańcy się w grobach przewracają.

Rysiu
Rysiu
7 lat temu
Reply to  Ula

Droga Pani Ulu. Menele to tam nie chodzą. Za daleko. Ani sklepu ani coś ukraść ani kogoś poprosic o 50gr bo do czegoś brakuje… A i ci w zaparowanych samochodach realizowali przykazanie , miłuje bliźniego…przecież młodzież musi się gdzieś bliżej poznać…

Cris
Cris
7 lat temu
Reply to  Ula

Może pan nie wie ale to nie proboszcz.decyduje.czy pod kopcem może odprawić mszę. Musi mieć zgodę biskupa.

misha
misha
7 lat temu
Reply to  Elżbieta

Krzyża tam być nie powinno – a ołtarza tam nigdy nie było i nie ma również obecnie. To nie jest miejsce, które samo w sobie byłoby pamiątką po jakimś wydarzeniu. Nie ma tam żadnej mogiły, nic się tam szczególnego nie działo. Ludzie się kiedyś zebrali, żeby usypać tam Kopiec I TYLE!! I trzeba być niepełnosprytnym umysłowo, żeby organizować heavy metalowy koncert 100m. od bloków skoro ma się olbrzymi plac oddalony gęstej zabudowy.

Cris
Cris
7 lat temu
Reply to  misha

Na szczęście nie ty decydujesz gdzie powinien być albo nie być. Krzyz

misha
misha
7 lat temu
Reply to  Cris

Ani na szczęście Ty, jednak każdy z nas może przedstawić swoje zdanie. Ja mam konkretne argumenty – przedstawiłem je wyżej – a Ty jakie masz, aby stał tam krzyż na stałe? Ani to rozstaje dróg, gdzie podróżny poże zatrzymać się na krótką modlitwę, ani to miejsce związane bezpośrednio czy historycznie z wiarą, ani to miejsce, gdzie jest jakaś mogiła.. w jakim celu ten krzyż tam stoi? Czy krzyż to jest coś co można stawiać byle gdzie i byle po co?

Damian Harazim
Damian Harazim
7 lat temu

Ciekawa ta kampania wyborcza PiSu.
Nikt tam nie mówi że wybuduje basen, wyremontuje ulice, da ludziom pracę i mieszkania. Nikt nie napomknął nawet o tym co oferuje.
Na razie wiemy jednak, że K. Turzański nie może pisać bloga, a kopiec Wyzwolenia to święta świętość w najświętszym z miast i nasza marna władza satanistów promuje.
Przy takich działaniach piekarski PiS = Posługa i Szowinizm.

Cris
Cris
7 lat temu
Reply to  Damian Harazim

Bo tylko PIS ma kampanie?

misha
misha
7 lat temu
Reply to  Cris

Tylko PiS ma tak żenującą.

Cris
Cris
7 lat temu
Reply to  misha

To ciekawe ze wciąż od lat prowadzą w sondażach

ANTY
ANTY
7 lat temu

“Kszturku” skończ już te swoje gierki bo to już się nudne robi … Kopiec z racji tego że jest tam ołtarz polowy i krzyż nie jest miejscem aby były tam organizowane jakiekolwiek imprezy … następnym razem jak będzie święto Wojska Polskiego albo święto konstytucji 3-go maja to miasto Piekary będzie chciało organizować tam Msze Święte . Robisz wszystko by skłócić mieszkańców i pokazać jak to cały rząd PiS z tobą walczy … robisz się ofiarą … Inni ludzie mają jeszcze wartości nawet jeśli nie są wierzący to odnoszą się z szacunkiem do miejsc w których stoi krzyż i ołtarz … niech Pan zrobi sobie ten koncert np na MOSiRze

Ps: Wracając do Przeprosin Pan też miał przeprosić radnego lecz nie zrobił Pan tego …. Brawo TY ….

Zdecydowany
Zdecydowany
7 lat temu
Reply to  ANTY

Jakiś wyrok sądu zapadł w przypadku radnego?

Stare Osiedle
Stare Osiedle
7 lat temu
Reply to  ANTY

Oj to prawda, nudne się to robi jak politykierzy z partii na literę P próbują robić w mieście larmo. Bo jest spokój, inwestycje, dużo się dzieje, powoli wychodzimy na prostą…. Coraz bardziej mieszkańcy patrzą radnym na ręce i coraz częściej wymagają od nich żeby byli do ich dyspozycji, co bardzo cieszy.
Pan Turzański nie pokazuje że walczy z nim rząd PiSu – wogóle skąd ten pomysł? – Tylko pokazuje pewien przebieg zdarzeń, które ciągle inicjują te same osoby. jest wielu działaczy PiSu na Śląsku którzy są zaangażowani w pracę na rzecz swoich małych ojczyzn, niestety o piekarskich radnych tego nie można do końca powiedzieć… ale spokojnie, przyjdą wybory, rozliczymy was 🙂 Jak się nic przez kadencję nie robiło to trzeba na koniec zrobić wielkie zamieszane, manipulować faktami, wciągać w to Kościół no faktycznie – baaaardzo chrześcijańska postawa.
Zabawne, że zawsze jak kończą się argumenty, to pojawia się podjudzanie. A to, szanowni panowie z PiSu, którzy tak nie chcecie koncertu KAT-a pod Kopcem domena szatana. Sięgnijcie do Katechizmu Kościoła Katolickiego i doczytajcie sobie, a w razie niejasności na pewno któryś farorz wam to wytłumaczy.
Aha, przed wyborami pokażcie listę waszych osiągnięć, co zrobiliście konkretnie dla miasta? Jakieś inicjatywy, próby pozyskania funduszy, cokolwiek oprócz pokazywania się na uroczystościach, dożynkach, etc.? Bo jakoś nie przypominam sobie, żeby w tej kadencji aktywność radnych PiSu była szczególnie wysoka…. no ale chciałabym się mylić.

Zuzia
Zuzia
7 lat temu

Juz by troche pan przystopowal. Boli ze pan Polaczek jest lepszy od pana oj boli?! Pan doznal krzywdy? A co pan robi? Jak pan” jedzie” po innych to jest ok! . My tez szacunek stracilismy do pana jak pan w perfidny sposob wyrolowal nas w… imie “dobrej” zmiany. No i? A Pan ma szacunek tylko do siebie!!!! I wychodzi na to ze wszyscy maja miec szacunek TYLKO do pana! Tylko i wylacznie! Zorganizujcie sie koncert na Lipce albo na stadionie, gdyz Kopiec pomnik nie jest od tego drogi panie. Czy miejsce nie bylo wybrane przez was tez z premedytacja spwcjalnie?

Klaus
Klaus
7 lat temu
Reply to  Zuzia

Zuzia ogarnij sie, Polaczek to nierob i karierowicz. Poczytaj o nim na stronie sejmowej!!!!

Zygmunt
Zygmunt
7 lat temu
Reply to  Zuzia

Zuzia co byś powiedziała jak by Ci zagrali pod oknami a nie na osiedlu gdzie ludzie mieszkają a co do pana POLACZKA to marny był minister a obecnie poseł

ywald
ywald
7 lat temu
Reply to  Zuzia

Zuzia…ciś na niyszpory , dzisiej polocek błogosławi… 🙁
moze ci co skapnie ze stołu pańskigo 😛

Zuzia
Zuzia
7 lat temu
Reply to  ywald

Ywald jak takich wyborocow mo pan T to ino klaskac .Piekary urosnom w sila Mysla zes po chrzest nie leciol do kosciola dlo dzieci i ksiedza przed smiercia nie bydziesz chciol haha

Reksio
Reksio
7 lat temu
Reply to  Zuzia

Zuzia, lalka nieduża i na dodatek cała ze szmatek 😀

Zuzia
Zuzia
7 lat temu
Reply to  Reksio

Haha skuli mie to se tam i slamsy mozecie zrobic bo juz niewiele brakuje mimo.. tych szumnych wpisow pana T. . Nie jestem z pisu i nie “rzykom rozancow” itp i uciekam z Piekar baj baj a wam zycze milej zabawy. Tak was p. Turzanski narecil zescie sie juz sami potracili i pusci was z torbami niedlugo zal Piekar niestety

bożka
bożka
7 lat temu
Reply to  Zuzia

z torbami to już puścił pis. a ty uciekaj nikt za tobą nie zapłacze :p

Zuzia
Zuzia
7 lat temu
Reply to  bożka

Rozumiem ze po” pincet ” raczek nie wyciagasz a nie znasz mnie, wiec mi wisi czy plakac kto bedzie czy nie. Nakrecajcie sie dalej

kkk
kkk
7 lat temu
Reply to  Reksio

nie ze szmatek tylko z PISwatek, Odnośnie pomnika tzn kopca i jego parkingu to miejsce schadzek i aktów seksualnych naszej piekarskiej i nie tylko piekarskiej młodzieży co siedzą i leżą w samochodach z zaparowanymi szybami, miejscem spotkań przy piwku na siłowni i placu zabaw , ale to nikogo nie interesuje koncert jakiś przeszkadza, szkoda że rok temu nie przeszkadzał

misha
misha
7 lat temu
Reply to  Zuzia

Jeszcze co do krzyża.. jeśli ma on być przeszkodą w organizowaniu imprez przy Kopcu, lub miałyby być naruszone w jakiś sposob uczucia religijne Piekarzan – to krzyż najlepiej stamtąd zabrać. Bbo krzyż to nie jest orędzie walki a już tym bardziej nie jest sposobem na zawłaszczanie przestrzeni publicznej. Nie wolno nikomu wykorzystywać postawienia krzyża poto, by potem powiedzieć, że to ziemia “prawie że kościelna” i wolno tam robić tylko to na co Kościół zezwoli.

Cris
Cris
7 lat temu
Reply to  misha

Nie to nie ziemia kościelna ale krzyż tam pozostanie. Owszem tacy jak ty najlepiej by ten krzyż wyrzucili. A władze miasta same co roku.zabiegają o mszę pod kopcem.Tylko ze duet rządzący Piekarski to hipokryci – raz oddają miasto patronatowi Matki Bożej a potem chcą koncert zespołów chwalących w swych tekstach szatan itp.Disco polo juz bylo teraz Kat. Powoli robią z Kopca miejski rynsztok.

Jan
Jan
7 lat temu
Reply to  Cris

Noo… disco polo to ZŁŁŁŁOOOOOOO…. Klupnij się w łeb. Ogrodzić kopiec barierkami byś chcioł i tyla.

Cris
Cris
7 lat temu
Reply to  Jan

Jeśli ogrodzic to tylko przed takimi dupkami jak ty

misha
misha
7 lat temu
Reply to  Cris

Widzisz Cris – prezentujesz dokładnie taką postawę o jakiej pisałem. Mnie ten krzyż nic nie wadzi, niech sobie tam stoi, nawet się przed nim przeżegnam. Ale to nie znaczy, że każdy mieszkaniem musi się przy nim przeżegnać i jego obecność tam nie może narzucać charakteru tego miejsca, zawłaszczać tego miejsca dla celów kościelnych. Jeśli ktoś to postuluje to uważam, że w takim wypadku należy sobie powiedzieć, że ten krzyż stoi w miejscu niewłaściwym i należy go przenieść gdzieś indziej. Podobnie z patronatem Matki Boskiej nad Piekarami. Ten patronat jest ważny dla wiernych katolików – i nawet jeśli są oni ogromną większością to i tak nie są to wszyscy mieszkańcy Piekar. Nikt nie robi z Kopca rynsztoku, to właśnie Ty robisz z Kopca jakieś święte miejsce, którym to Kopiec nigdy nie był, nie jest obecnie i nigdy nie będzie. A dodatkowo wydarzenia odbywają się obok kopca – na zwykłym placu.